1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów i Płatności określa zasady dokonywania płatności oraz zwrotów za usługi oferowane przez Ośrodek Szkoleń Kitesurfing Windsurfing oraz Wypożyczalnię Sprzętu (dalej „Ośrodek”) za pośrednictwem strony internetowej surfresort.pl.
1.2. Kontakt z Ośrodkiem możliwy jest poprzez e-mail: info@surfresort.pl oraz pod adresem: Chałupy 7, 84-120 Hel, Polska.
2. Płatności
2.1. Ośrodek akceptuje następujące formy płatności:
- Przelew bankowy
- Karta kredytowa/debetowa
- Płatności online za pośrednictwem systemów płatności (np. PayPal, Przelewy24)
2.2. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN).
2.3. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie, zamówienie może zostać anulowane.
2.4. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma potwierdzenie zakupu na podany adres e-mail.
3. Zwroty i rezygnacje z usług
3.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, bez podania przyczyny. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl lub listownie na adres Ośrodka.
3.2. W przypadku odstąpienia od umowy, Ośrodek zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Ośrodek został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
3.3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
4. Zwroty i rezygnacje z kursów i szkoleń
4.1. Klient ma prawo do rezygnacji z kursów i szkoleń. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.
4.2. W przypadku rezygnacji z kursu lub szkolenia:
- Na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
- W terminie od 7 do 13 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.
- Na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.
4.3. W wyjątkowych sytuacjach (np. choroba udokumentowana zaświadczeniem lekarskim), Ośrodek może rozpatrzyć zwrot wpłaconej kwoty indywidualnie.
5. Zwroty i rezygnacje z wypożyczalni sprzętu
5.1. Klient ma prawo do rezygnacji z rezerwacji sprzętu. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.
5.2. W przypadku rezygnacji z wypożyczenia sprzętu:
- Na co najmniej 7 dni przed datą wypożyczenia, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
- Na mniej niż 7 dni przed datą wypożyczenia, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.
6. Zwroty i rezygnacje z wyjazdów i obozów surfingowych
6.1. Klient ma prawo do rezygnacji z wyjazdu lub obozu surfingowego. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.
6.2. W przypadku rezygnacji z wyjazdu lub obozu:
- Na co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia wyjazdu/obozu, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
- Na mniej niż 30 dni przed datą rozpoczęcia wyjazdu/obozu, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.
6.3. W wyjątkowych sytuacjach (np. choroba udokumentowana zaświadczeniem lekarskim), Ośrodek może rozpatrzyć zwrot wpłaconej kwoty indywidualnie.
7. Zwroty i rezygnacje z voucherów
7.1. Vouchery zakupione w sklepie internetowym nie podlegają zwrotowi.
7.2. Vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy od daty zakupu, chyba że na voucherze zaznaczono inaczej.
8. Kontakt i obsługa Klienta
8.1. W przypadku pytań, reklamacji lub zgłoszenia rezygnacji, prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl lub listownie na adres Ośrodka: Chałupy 7, 84-120 Hel, Polska.
8.2. Ośrodek dołoży wszelkich starań, aby odpowiedzieć na zgłoszenia Klientów w terminie 7 dni roboczych od ich otrzymania.
9. Postanowienia końcowe
9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Zwrotów i Płatności mają zastosowanie przepisy prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej.
9.2. Ośrodek zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Zwrotów i Płatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej surfresort.pl i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.
9.3. Niniejsza Polityka Zwrotów i Płatności wchodzi w życie z dniem jej opublikowania na stronie internetowej surfresort.pl.
