1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów i Płatności określa zasady dokonywania płatności oraz zwrotów za usługi oferowane przez Ośrodek Szkoleń Kitesurfing Windsurfing oraz Wypożyczalnię Sprzętu (dalej „Ośrodek”) za pośrednictwem strony internetowej surfresort.pl.

1.2. Kontakt z Ośrodkiem możliwy jest poprzez e-mail: info@surfresort.pl oraz pod adresem: Chałupy 7, 84-120 Hel, Polska.

2. Płatności

2.1. Ośrodek akceptuje następujące formy płatności:

  • Przelew bankowy
  • Karta kredytowa/debetowa
  • Płatności online za pośrednictwem systemów płatności (np. PayPal, Przelewy24)

2.2. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN).

2.3. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie, zamówienie może zostać anulowane.

2.4. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma potwierdzenie zakupu na podany adres e-mail.

3. Zwroty i rezygnacje z usług

3.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, bez podania przyczyny. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl lub listownie na adres Ośrodka.

3.2. W przypadku odstąpienia od umowy, Ośrodek zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Ośrodek został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

3.3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

4. Zwroty i rezygnacje z kursów i szkoleń

4.1. Klient ma prawo do rezygnacji z kursów i szkoleń. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.

4.2. W przypadku rezygnacji z kursu lub szkolenia:

  • Na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
  • W terminie od 7 do 13 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.
  • Na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu/szkolenia, Klientowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty.

4.3. W wyjątkowych sytuacjach (np. choroba udokumentowana zaświadczeniem lekarskim), Ośrodek może rozpatrzyć zwrot wpłaconej kwoty indywidualnie.

5. Zwroty i rezygnacje z wypożyczalni sprzętu

5.1. Klient ma prawo do rezygnacji z rezerwacji sprzętu. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.

5.2. W przypadku rezygnacji z wypożyczenia sprzętu:

  • Na co najmniej 7 dni przed datą wypożyczenia, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
  • Na mniej niż 7 dni przed datą wypożyczenia, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.

6. Zwroty i rezygnacje z wyjazdów i obozów surfingowych

6.1. Klient ma prawo do rezygnacji z wyjazdu lub obozu surfingowego. Rezygnacja powinna być zgłoszona drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl.

6.2. W przypadku rezygnacji z wyjazdu lub obozu:

  • Na co najmniej 30 dni przed datą rozpoczęcia wyjazdu/obozu, Klient otrzyma zwrot 100% wpłaconej kwoty.
  • Na mniej niż 30 dni przed datą rozpoczęcia wyjazdu/obozu, Klient otrzyma zwrot 50% wpłaconej kwoty.

6.3. W wyjątkowych sytuacjach (np. choroba udokumentowana zaświadczeniem lekarskim), Ośrodek może rozpatrzyć zwrot wpłaconej kwoty indywidualnie.

7. Zwroty i rezygnacje z voucherów

7.1. Vouchery zakupione w sklepie internetowym nie podlegają zwrotowi.

7.2. Vouchery są ważne przez okres 12 miesięcy od daty zakupu, chyba że na voucherze zaznaczono inaczej.

8. Kontakt i obsługa Klienta

8.1. W przypadku pytań, reklamacji lub zgłoszenia rezygnacji, prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres e-mail: info@surfresort.pl lub listownie na adres Ośrodka: Chałupy 7, 84-120 Hel, Polska.

8.2. Ośrodek dołoży wszelkich starań, aby odpowiedzieć na zgłoszenia Klientów w terminie 7 dni roboczych od ich otrzymania.

9. Postanowienia końcowe

9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Zwrotów i Płatności mają zastosowanie przepisy prawa polskiego oraz prawa Unii Europejskiej.

9.2. Ośrodek zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszej Polityce Zwrotów i Płatności. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej surfresort.pl i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.

9.3. Niniejsza Polityka Zwrotów i Płatności wchodzi w życie z dniem jej opublikowania na stronie internetowej surfresort.pl.